محصولات

فروش محصولات دام و طیور

محصولات

فروش محصولات دام و طیور

محصولات

کیا تجارت مهر بزرگترین تامین کننده خوراک دام،طیور و آبزیان کشور با 9 سال سابقه

جو،ذرت و سویا و گندم
جوش شیرین چینی،شیراز،مشهد
لیزین
متیونین
کولین
ترئونین
پودر گوشت
پودر چربی
دی کلسیم فسفات و مونو کلسیم فسفات
گلوتن ذرت
فول فت سویا
روغن طیور
روغن خام سویا

تلفن تماس:
07158008217
09173959904
09127237702
09129597705
فکس:
07136411650
تلگرام دریافت روزانه قیمت ها
https://t.me/kiatejarat
وبسایت:
kiatejaratmehr.blog.ir
دفتر شیراز:صدرا-بولوار دنا-مجتمع تجاری و اداری مروارید

گلوتن ذرت

گلوتن ذرت در واقع پروتئین ذرت است که به شکل گرانول های زرد و نارنجی از ذرت به دست می آید. گلوتن دارای فواید زیادی برای دام و طیور دارد مخصوصا در رشد سالم و مناسب آنها. گلوتن ذرت به شکل پودر بوده و حاوی مقدار زیادی پروتئین است که مقدار ویتامین آ در آن حدود 70 درصد می باشد و البته این محصول قابلیت هضم بالایی هم دارد.

بعضی از دامداران و مرغداران از تاثیر گلوتن ذرت بر رشد دام و طیورشان آگاه نیستند به همین خاطر هم در خرید گلوتن ذرت مردد هستند پس دوستان ما در اینجا برایتان توضیح خواهیم داد فواید گلوتن ذرت چی هستند. ذرت که خود محصولی با ارزش می باشد و در خوراک دام و طیور جایگاه ویژه ای دارد و همیشه در جیره غذایی سهم قابل توجهی دارد ولی چرا بعضی از دامداران و مرغداران از گلوتن ذرت نیز در جیره استفاده نمی کنند این به دلیل عدم اطلاع رسانی است به همین خاطر ما توصیه می کنیم در جیره گلوتن استفاده کنید زیرا به دلیل داشتن پروتئین مناسب از نظر غذایی بسیار با ارزش می باشد. خریداران توجه کنند گلوتن ذرت تولید داخل خود ایران می باشد بنابرین این به نفع کشور ما نیز است که از محصول تولید شده در ایران استفاده کنیم.

                                                                    

کاربرد گلوتن ذرت

1-این یک نوع افزودنی خوراکی مناسب برای مرغ و دامداری و مقاوم در برابر بیماری دام است.

2-با پروتئین بالا، گلوتن ذرت به طور گسترده ای در صنعت تغذیه استفاده می شود، مخصوصا در آبزیان گونه های میگو، میگو ها با این مکمل رشد می کنند.

3-گلوتن ذرت محصول جانبی کارخانه نشاسته است پس از نشاسته ذرت است.مواد خام آن ذرت است، با استخراج نشاسته گلوتن ذرت تولید میشود. و دام و طیور را در برابر بیماری مقاوم میسازد.

آدرس تلگرام جهت دریافت روزانه قیمت ها:

https://t.me/kiatejarat